Friday, August 14, 2015

TUTORIAL MENJAHIT TUDUNG INNER SILANG ALA AL-HUMAIRA


Tutorial ini adalah sumbangan daripada Yuyue Design iaitu seorang Fashion Designer. Beliau  bakal mengemparkan pasaran tudung tidak lama lagi dengan jenama Deeya Couture.  Terima kasih kepada beliau kerana sudi berkongsi ilmu yang berguna, semoga saya boleh abadikan ilmu ini di sini dan berkongsi dengan saudara - saudara yang memerlukan tutorial tudung inner silang ala-ala al-humaira, neelofa, sugarscarf....










selamat mencuba

8 comments:

Unknown said...

plz can you reload the pictures again it's disappeared

send the photo of steps to my e-mail plz

hf.omar313@gmail.com

Unknown said...

Hello
I am from Bangladesh. I am very interested in this tutorial. Can you please help to make it? my email
mshawoan@gmail.com

b.e.n.i.k.Luni68 said...

Assalamu'alaikum, saya sangat tertarik dengan tutorial menjahit tudung inner silang ala AL Humaira, boleh saya minta ulang gambar yg ada di blogspot Anda, karena gambar tersebut tidak nampak, alamat emAil saya handayaniluh17@gmail.com

u_umayrah said...

Assalamualaikum . Bole saya minta ulang gmbar d blogspot anda. Kerena gmbar tsbut xnampak. ( fifiumayrah@gmail.com?)

Unknown said...

Pls send me that tutorial, iam very interesting. Tks

Unknown said...

Hello may you please send me thé tutorial thanks.
E.g
gherson@hotmail.fr

Anonymous said...

Thank you so much. Please send me the tutorial Lebo.visagie@gmail.com

Unknown said...

Pls send me the tutorial. Thanks in advance